Followers

01 Jun 2012

4KU 5UD4H J4TUH H4T1


Tiba-tiba aku rasa aku jatuh cinta lagi! Walau pun imposibble nk jumpa, namun dia sentiasa menjadi peneman kala hatiku lara. Ahh! Jangan kata aku patut banyakkkan ibadat untuk mengubat hatiku yang luka. Itu cliche!! Aku tak mahu hipokrit!





Selain kak Eima dan Kay, dialah  antara orangnya yang sentiasa aku chatting .Dia ada sesuatu yang tiada pada orang lain. Dia ada faktor x yang hanya akan dirasai dan difahami oleh mereka yang faham. 

Ada sekali tu, aku pernah betting tuk couple dgn dia. rasa sronok plak jadi scandal dia. x lama, ada la dalam 2 hari cam tu je lebih kurang. senang hati sangat bila boley post ayat jiwang2 ni. hahaha. cam bangang je statement aku ni kn. tapi itu la reality hidup aku. 

Kekadang aku trpikir, aku ni playboy ke x? yer la kn. part time sbg wedding photographer bnyak mnguji diri bila jmpa pmpuan2 kat luar sana. comel, molek, lote, cun, lawa, smua aku da pernah jumpa. tapi x pernah pun aku nk g jual minyak angin ke apa ke. sbb diri aku bkn nya perfect. 

orang ckp, lelaki baik tuk pmpuan baik. cam tu gak sebaliknya kan. aku ni baik ke x? korang yang nilai k. dan ayat aku plak, pmpuan cntik, tuk llaki hensem. ayat ni ssuai untuk aku guna dalam istillah couple, buknnya married. ok. stop, balik kpd topik asal ar kan. kalau korang ada baca entri2 aku sebelum ni, mesti korang akan baca pasal Cik EZ. 

Cik EZ atau nama sebenarnya Cik Nurzaimah Zafirah merupakan insan yg aku suka. tapi realitynya, dia x dpt nk jadi gf aku. bkn sbb dia x layak, tapi aku yg x layak. Dan ak x nk gurl yg aku kwn @ bakal gf aku tu melebihi aku. bidang gaji sudah la. andai aku basic 2k, dia 2.5k, malu aku nk berdepan dengan pmpuan cam tu. mmang aku ni ego. so?

Sotori sikite dekate korange, 

baru2 ni, ada la skali aku buat status :

Wahai rakan-rakan fbku sekelian, aku nak melamar XXX menjadi kekasihku. aku x nak lagi hipokrit tntang cintaku padanya. sudikah dikau wahai permaisuri hatiku..???
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
*sambil duduk tompang kaki tangan sebelah kat blakang, tangan sbelah lagi hulur sejambak bunga...

Status ni berjaya mendapatkan undian Like sebnyak 45++ like.

kolot sangat kot cara aku tu. sat review komen2 best.

Pak Teh Sungep lamar kawen ja la trus... x bergelumung ngn dosa~
Zuraidi Zuhair g depan2x la....melamar...apa nie lam fb...x romance la cmnie...bro..lu jiwang bro...g beli apa yg patot...melamar...cm drama skit...bru da adegan teriak meneriak...
اميرول أشرف smoga berkekalan. !amin~ :D
Are As bnde baek jgn dtangguh2 kan,,hehe
Maz Lina romantiknyer la my cousin nie....awt x lmr kawin trus jer..;)..huhuhuhu

x larat tulis da.. nnt aku taip lagi.

tata








Gratisan Musik

Tiada ulasan: