Followers

27 November 2012

Welcome To New Semester

Pejam pejam celik.. dah masuk semster 2. Dengan malasnya aku melangkah kaki pergi ke Sarawak.. lepas beberapa lama x update. ada orang tanya kat Ask.FM asal x update blog.. aku pun bukak la draft aku balik & update.. da macam diary lak...

18.11.2012
siap2 nak ke Aiport Sultan Abd Halim (AOR). Bapak berlagak mamat ni naik flight nk g LCCT. dah tambang murah, naik je la. lagipun x gaduh nak transfr teruk2. sampai2 kat epot, boleh plak flight delay... sejam ok g.. ni dekat kul 2 pg baru terbang. bangang punya AA. habis rokok aku tunggu flight. 

19.11.2012
terbang la aku ke Bintulu... penuh perasaan malas nak ngadap buku2.. dah la sem ni ada fizik biologi., tapa2.. fizik ngan bio je pun. xde la susah sangat kan? event pointer aku low, tetap aku target atas 2.5 semester ni. sem 1 aritu pun cukup2 makan je, janji lepas target. kelas pun not bad la. hope nak enjoy je sem ni. blajar taknak tension2. haha

23.11.2012
1st event semester ni.. aku ke UK FUNFAIR!!! bajet je.. padahal kat bintulu je.. xpe.. enjoy awal semester.. 1 token baru Rm2.. haha.. perit kalau nak main semua





stakat tu je la post aku kali ni...  daaa........


*Wondering who ask me to update my blog???*

Tiada ulasan: