Followers

14 Mac 2010

3 vs 3 DotA

Hak3.. Semalam g cc Infinity. aku, man, acab, zurd, cat ngan yus men DotA
result W/L/D. hak3
3 game. game last x sempat nak ending, kira draw la tuh.

team 1 , Wan / Man / Acab
team 2 , Cat / Zurd / Yus

1st game, ( -ar )
team 1 kuasai permainan 70% ( rasa2 aku la ). Lucifer dapat 1st blood vs ngan Holy Knight. 1st time aku leh skor dalam game. spanjang karier aku ( fuhh ayat ) x pernah lagi ar menang ngan orang lawan kat Infinity Simpang Kuala. huhu.. best pun ada leh menang. btw, ini hanya permulaan.

team 1 win: Lucifer / Netherake / Demon Witch
Team 2 : Holy Knight / Tiny / Huskar





game 2 ( -ap )
aku kebuntuan. x tau nak amik apa. so, men klick2 dapat Broothmother. hak3.. macam best tapi sayang, aku x reti nak guna. x pa2. time ni, aku lak kena 1st blood ngan Admiral. huh.. team 2 konker game sampai habis permainan.

Team 1 : Broodmother / Gondar / Juggernaut
Team 2 win : Admiral / Traxex / Sand King







Last game, Game 3 ( -sd )
draw sbb masa habis. x de sapa menang x de sapa kalah. hak3..
time ni kalau x salah aku, aku kot dapat 1st blood ngan yus. huhu. best gak men Lycan. hantar serigala je g attack hero enemy. hak3..

Draw:
Team 1 : Lycan / Axe / Tidehunter
Team 2 : Rogue Knight / Traxex / Avernus

btw, mmg aku respek diaorang ni. cara diaorang main best.

Tiada ulasan: