Followers

11 Mac 2010

My Unfortunate Week

Aku pun x tahu apa dah jadi sebenarnya. Mingu ni macam minggu yang bermasalah bagi aku. Betul-betul bermasalah. tak tahu nak luah kat mana, so blog ni je la aku tulis.

1st, hari Isnin haritu aku nyer duit burn RM10. bangang x bangang mamat kedai topup tu. Dia salah topup nombor, bila aku bising kat kedai dia, dia wat bodo je. dia salahkan aku balik sbb tulis x elok. Agak2 ar, XXX-XXX8264 leh g tulis XXX-XXX6264. X ke buta nombor namanya tu. tu sepasai da.



2nd, hari selasa, malam tu aku g tgk niyang rapik skali dgn man, sham dan bini sham tu. boleh tahan ar cita tu. masa pi sana tu enjoy je. pas habis tgk niyang rapik tu, aku g umah sham tgk citer Ninja Asasin. habis enjoy ngan sham, balik2 umah je, bayangkan ar 1 rumah dah clear barang. yang tinggal barang aku, man dgn mizan je. barang lain semua dah x de. x pe2, think positive2. aku call zul, dia x jawab. dia cuma sms je. katanya "wei, aku x duk umah sewa dah. aku berulang'. Palahotak hang la. berulang apa kalau duk kat Taman Tengku Maheran. nak bohong pun agak2 la. skarang ni tingal 3orang je. tgh pening nak fikir masalah duit.F*** nyer kwn. haruan makan anak!


3rd, Hari rabu, aku bgn tido, aku online game RYL. masuk game x pe lagi, tetiba je aku rasa cam semacam je. orang x banyak cakap ngan aku macam hai2 biasa. apa kes? pastu aku online Kratos lak nak tgk blunt wis si Aiko ni. dia tnya aku, btl ke aku yang release bug kat lam server tu, bengang ar, benda aku x wat , aku lak yang kena tuduh. apa kes? sia2 je slama ni aku tolong clear bug kalau aku sendiri main bug.


4th, aku bgn tido pagi ni jam 1 pg, aku tgk habis semua barang dah xde. cakap tinggal kat kami la konon. bodo punya kwn. ni bukan kwn. ni kalau mati tanam sendiri la. aku mmg x da bengan ngan diaorang. habis seua perkakas depa bawak balik. cakap bg terus. halalkan, pastu buruk siku. mintak2 skali otak2 hampa pun buruk. biar kena barah mati terus lagi bagus.

hah.. dah habis. sori ar.. aku emo skit. tension nyer pasal

Tiada ulasan: