Followers

04 November 2011

Marijuana Suspected


Kenangan ni memang aku tak boleh nak lupa bai...
tengah layan duk  buat proposal english, tetiba je ada call dari Marzila..

"Wan, betul ke Shyamir kena tahan polis?"

"Muhong ngat aih, tadi dia ada dgn aku duk sembang"

Aku pun g la kat tangga.. 

"Hah! kau yang duk mengendap tu, turun masuk bilik ni"

Cilaka,. aku da kena! jam 11.30 assignment x siap lagi, dah kena perintah berkurung dalam bilik tv. apakejadahnya semua ini, aku protes ar sbb assignment aku x siap lagi, dah la nak kena g mego ayam lak esok paginyer.. 

"Sapa nama Ikhwan?"

punggah! nama aku naik. kes apa ni? takkan aku sabit kes moto Nash kot? x penah aku sentuh pun gerek ada enjin dia tu.. hmm..

pastu nama Bowlat lak naek... pas bulat Kechik pulak... pastu Si Sepet B211 (Izul).. dah cukup 14 orang, dia suruh kitaorang berbaris naik black maria polis tu.. 

 Ni la Black Maria..

Ni la senarai2 yang g jejalan kat balai polis bota tu...


Maap yer bulat, gambo ekaw den xde yang pasport punye. huahaha
sambung baliik crita tadi.. dalam kul 12.30 pas sampai ke Balai Polis Bota, maka dapatlah sudah taklimat kenapa kitaorang ditangkap dgn penuh stailo.. macam filem pun ada sbb waktu nak g kutip kitaorang, sebiji cam citer Gerak Khas The Movie. haha.. best lak perli si Razali tu. Korang tawu apa dia cakap kat polis?

"Tangkap je diaorang ni, buat susah mak bapak je hantar diaorang ngaji jejauh."

taklimat yg kitaorang dapat ni pasal Ganja ngan Ais. pastu ada pulak polis ni sound kitaorang... cakap mak bapak susah2 cari duit, ganja jugak kitaorang cari. pala otak dia la maen mak bapak ni.. kalau orang cakap kat anak dia baru taw. bodo punya polis. 

grr.. malas nak citer la. geram lak... ni aku upload skit gambo kenangan kat balai polis smalam. huahahha

time ni tgh tungu nate narkotik tu mari..

 3 Banduan sementara.. hahaha

Penegak Keadilan & Pesalah. haha,, maap kecik yer..

tata.. bosan citer topik ni.. geram semua ada...








POLIS BOTA @*&#(

Tiada ulasan: