Followers

25 Februari 2012

23 FEB 2012

fuhh.. dhom xkan lupa tarikh ni.. sebab tarikh ni dah bagi kat dhom 1001 kenangan yang mmg dhom x leh lupa.. camne han citer eh? hmm.

malam tu dhom ngan caen nk balik dari perak ke kedah. sbb khmis xde kelas.. dalm kul 8 ke 8.30 bertolak la kami 3 biji moto dari IPTG...

sampai dekat penang je paklong chow. sbb dia turun penang, so tinggal la dhom dgn caen. dah tinggal 2 orang , apa lagi, speed je la. 100 pun 100 la. jnji cpt sampai.

speed punya speed. sampai dekat2 dgn susur keluar gurun tu. ALAMAK!!! dah dpn mata baru dhom prasan ada orang parking moto tepi jalan. Lahabau punya mangkuk x pasang lampu. Dhom sempat elak moto tapi kaki kiri dhom senerih sikit dgn ekzoz dia.

pah2 jadi tu, kaki dhom kebas terus. ingt kan x de pape. dhom try la nk drop gear. adoi, apsal kaki ni x nk dgr cakap aku ni.. last2 dhom brake cam tu je pastu suruh caen datang tongkatkan moto.

sedar2 da merah da kasut dhom.. ketaq habis 1 badan time tu..


sapa x cuak law kasut putih da jadi kaler mcm kat ats ni..  pastu depa usung dhom g dkt Caltex RnR Gurun. dekat2 jam 12.50  dah time tu. dhom pun call spupu dhom si ket ni sbb taw dia jnis tidoq lewat.



usung2 pi mai pi mai, dhom da ada dkt Hospital Sultanah Bahiyah. kuang hajo betul doktor tu. dia slamber je bsuh luka blubang dhom tu tak bagi ubt kebas ke apa ke.  memang makan kaki dia malam tu.. hehehe..

tulang kaki kiri dhom lari dr tempat dia.. sikit lagi luka tu nak tembus kaki dhom.. urat pun tputus 1. yang jadi bongsu tu.. nk buat camne, takdirNya.. trima je la.

operation slesai dalam jam 6 pagi..


sjujurnya aku happy sbb dgn xcident cam ni la aku leh kenal kawan2 aku. yg mana sanggup susah senang sama2. .  ada ssetengah kawan muncul waktu senang ja, time susah dia coumoulage ( hilang )..

thanks Ket, Ijat, Yeh, CIk Bob,



dan...


tarikh ni juga aku rasa pintu hati aku macam da terbuka balik.. hehehehe... llalalal ♥ ♥ ♥







Gratisan Musik

Tiada ulasan: