Followers

02 Jun 2011

Bila Lelaki Berbicara..



Perempuan       : Apakah saya pernah lintas fikiran kamu?
Lelaki               : Tidak
Perempuan       : Apakah kamu suka aku?
Lelaki               : Tidak
Perempuan       : Adakah kamu inginkan saya?
Lelaki               : Tidak
Perempuan       : Apakah kamu menangis jika aku pergi?
Lelaki               : Tidak
Perempuan       : Apakah kamu hidup untuk saya?
Lelaki               : Tidak
Perempuan       : Adakah kamu sedia melakukan apa-apa untuk saya?
Lelaki               : Tidak
Perempuan       : Pilih-aku atau hidup kamu
Lelaki               : Hidupku


Gadis itu berjalan jauh dan rasa sakit hati kepada  si lelaki.
setelah melihat gadis itu jauh berjalan , dia pun berkata ...
 
Alasan kau tidak pernah terlintas dalam pikiranku adalah kerana kau sentiasa di fikiran aku.
Alasan mengapa aku tidak menyukai kau adalah kerana aku mencintaimu.
Alasan aku tidak mahu dirimu adalah kerana aku sentiasa memerlukanmu.
Alasan aku tidak akan menangis jika kau pergi kerana aku akan mati jika kau pergi.
Alasan aku tidak akan hidup bagi kau adalah kerana aku akan mati untuk kau.
Alasan mengapa aku tidak bersedia melakukan apa-apa bagi kau adalah kerana aku akan melakukan semuanya untuk kau.
Alasan aku memilih hidup aku adalah kerana enkaulah ADALAH hidup aku.

Tiada ulasan: