Followers

20 Jun 2011

Berikanlah Ketabahan hati..

Salam Semua 

Terasa Lemah Diri Ini
Apabila Memikirkan apa yang tengah terjadi sekarang ini
mungkin kamu semua bisa melihat aku tersenyum
but doesn't mean it real

Akan ku cuba mengatur langkah ku
agar diri ini terus maju ke hadapan

mungkin ini semua terjadi kerana ada hikmahnya
biar apa kata orang di luar sana
asalkan kita tahu kita buat benda yang betul

jika bisa aku undurkan masa
pasti telah ku kembali ke masa yang lalu
agar bisa ku ubah semua
hingga tiada orang yang terluka

xpi aku hanyalah insan biasa
yang hanya mampu berdoa kepada Yang Maha Esa
agar diri ini diberi kekuatan , ketabahan , dan juga kesabaran
dalam menempuhi hari-hari yang mendatang


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم 

Ya Allah
Ya Rahman Nur Ya Rahim
Kau Berikanlah aku kekuatan untuk menempuhi hari-hari yang mendatang
Kau berikanlah aku Ketabahan
Kau Berikanlah aku kesabaran yang tinggi
Teguhkanlah Imanku
Ampunkan lah semua Dosa masa lalu ku
Ya Allah
Jika Ini Ujian Dari Mu kepada ku Ya Allah
Aku Terima Dengan Seadanya
Kau Sudahilah Ujian Ini Dengan Keadaan Yang Baik Ya Allah
Jangan biarkan ada orang yang terluka Ya Allah
Kau Berikanlah Kesudahan Yang Baik Ya Allah
Sesungguhnya Hanya Kepada Mu aku Meminta Pertolongan
Dan Hanya Pada Mu Jua aku Berserah
Ya Allah

Amin Ya Rabbil Alamin

Aku Menyusun Sepuluh Jari
Memohon Ampun Dan Maaf Kepada Semua
Semoga Kita Semua Diberkati Oleh Allah S.W.T
Insya-Allah

W'salam

Tiada ulasan: