Followers

21 Jun 2011

Belajar Lupakan Si Dia

Hey Blogger :)
Apa Khabar Semua .?
Sihat .?
Alhamdullilah :)

Okeh . Okeh .
Tajuk Ni Mungkin Kejam Sikit !
Haha !
xpi xpew . dari asyik bersedih je
baik happy !

ye . ye . 
saya tahu mmg susah nak lupakan orang yang kita sayang !
xpi dari terus duk bersedih je .
baik kita lupakan dia kan .?

Okeh .
1
Untuk Lupakan Dia .
Kita Haruslah Busy kan Diri Kita !
yeah ! 
tips ni berguna jugak .
bila kita bz .
fikiran kita xde lah duk ingat kat si dia .

2
Dengar lagu yang boleh buat kita happy !
lagu jiwang-jiwang semua kita letak tepi !
dengar lagu happy-happy je !


3
Kita Haruslah Solat .
Yeah !
Solat Itu Tiang Agama !
Jangan Tak Solat taw Kawan-Kawan :)
Seperti Yang Kita Tahu . Solat Itu Dapat Buat Hati Kita Jadi Tenang Je
Jadi Sentiasa Lah Solat Dan Berdoa Kepada Yang Maha Esa :)

Kepada Si Dia 
Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Dalam Hidup Saya
Walaupun Hanya Untuk Sementara !
Walaupun Seketika...
Thank You So Much :)
Hope Awak Lebih Bahagia Selepas ini !
May Allah Bless You Always !

Okeh .
Mulai Saat Ini
Detik Ini
Saya
Mohd Ikhwan Abu Hassan
Akan Cuba Memulakan Hidup Yang Baru.
Tiada Lagi Kesedihan, Tiada Lagi Perasaan.
Insya-Allah :)



P/s Untuk Yang berkenaan:
 Awak , awak tahu tak , saya sayang awak gila-gila tau , xpi awak mcm sayang org lain jeee , xpe la awak , if awak masih lagi sayangkan dia , awak pergi lah dekat dia semula jika hanya itu yang dapat mengembirakan hati awak , saya juga akan turut gembira jika melihat awak gembira .

Alahai , berat betul hati saya nak melepaskan awak pergi , xpi xpelaa , saya cuba sedaya yang mungkin , untuk kebahagiaan awak jugak , saya harap lepas ni awak dah tak sedih-sedih mcm dulu , saya doakan kebahagiaan awak bersama insan tersayang , belajar elok-elok , setahun jer lagi kita study sekali.


Byebye , take care , :) 

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hdhdf