Followers

03 Oktober 2011

Assignment & Hang Out

Assignment Pemasaran & Perniagaan Tani
Ngee..  Entri kali ni, Dhom a.k.a Wan @ aku la tu nak story-story sal tugasan kitaorang.. 

Ceritera bermula...

“Haloo.. Jie, ada x assignment pemasaran yang sem 3 punya?”


“Ada kot, nnt Jie tengok dalam laptop Jie”

Macam tu la bermulanya kisah assignment kitaorang. Dan 2 ke 3 hari pastu aku pun tepon Jie:

“ada x?”

“ada2”

POSITIF!!!

30 Sept 2011
KDA 2597 bergerak pulang ke kedah.. vromm... dengan bawak sportrim aku yang pecah tu naik atas moto, aku dgn abe dari titi gantong balik ke kedah.. 10 pagi betolak, 3.30 sampai umah. Penat siot..

1 Okt 2011
BFR 5906 bergerak dari rumah tepat jam 10.00 pagi.. set2 GPS dulu.. hahha.. padahal nak g sik je pun. Saja sukasuki guna hak abah punya GPS. 

Mana 1 jalan nk p jeniang ni..

Dalam jam 11.30, kitaorang sampai la Bandar Baru Beris Jaya. Terus je aku belok masuk umah Atin. Ingat nak jumpa mak dia dulu sbb da lama x jmpa mak dia. Last jumpa waktu aku form 5 time kenduri Kakak dia.
Kancil Mak aku bergerak lagi pas g amik atin. Kitaorang g Jeneri pulak. umah Jie.
Apa? sbb pa x amik Jie dulu? sbb aku x tau umah Jie. hahaha. Kena g amik pemandu arah dulu (Atin). Sampai Umah Jie, kitaorang disambut Jie dpn muka pintu.
Pape hal pun kitaorang minum2 dulu.. Jom tengok tukang tuang air. hahha

AIr Orrange je?
Dah habis makan Bihun tomyam, (padahal aku x makan pun sbb ANTIsayur). maka program asal pun bermula...
Khusyuk mentelaah assignment

 Habis semua disedut masuk dalam external aku. hahaha.. sem 3,,, sem 4... bereh!!!

"Wan, Nak g mana ni"
 
"Jom g er Tejun kat lata bayu"
BFR 5906 pun bergerak lagi. kali ni g Lata Bayu.. g mandi2 air terjun, Last aku g sana pun dah setahun lebih. 

Wan & Abe
 Atin & Jie

Wan, Atin, Jie & Abe

Habis jer mandi2.. Si kancil bergerak ke sik.. kitaorang ke Ladang Anggur. Best kalau ada model kat sini, boleh wat shooting.
Tiket masuk ladang anggur tu RM3 je. x caya? tgk ni:-


Dah caya kn? nak bukti lagi? ni buah anggur tu


Hahaha... dan hahahaha...
sodap gak masuk mulut ni...


last pic kenangan d ladang anggur dgn abe


Maka.. tamat ar sudah assignment kami.. hahaha..

Thanks 2 all..

See U all next entry yea. tata.. titi.. tutu...








Bila Bunga Dipetik Orang

Tiada ulasan: