Followers

17 Julai 2012

Format Laptop


Format Laptop Service (D217)
  • Menyediakan perkhidmatan format laptop tuk kekawan DPT, Ex-GTPI (UPM Student) & Warga Orthoptera dengan harga RM10/format. Yang tak dinyatakan dalam 3 golongan di atas, RM15/format. 
  • Window 7 SAHAJA. XP aku tak buat sebab malas nak download driver tuk XP
  • X buat backup sbb merenyahkan (menyusahkan), so simpan barang2 penting korang tu kat mana2 dulu baru bagi kat aku.



Apa anda akan dapat? Aku tak janji, tapi aku try masukkan kat korang. kira macam pakej la.

  • Software Window 7 Original ( padahal crack je pun )
  • Movie ( ikut aku la nk bagi movie apa aku suka )
  • Adobe Photoshop Extension CS5 White Rabbit.
  • Microsoft Office (word, excel etc... )
  • GOM Player With complete codec (mean korang boleh tonton lebih kurang 90% type of movie cam RMVB, AVI etc..)
  • Software Bypass Uspot (mean korang boley tengok youtube guna line wifi Uspot. oops.. :D yang ni tak janji tapi pasti taw)
  • Dan software2 yang aku rasa aku nak masukkan kat laptop korang yg aku rasa berguna tuk korang.






Time Kerja : Weekend Only, Mean, kalau korang serah time hari blajar tu, tak taw bila aku ada masa nak buat. atleast kalau weekend, aku pun x bz sangat. 

Repair Laptop : bergantung kepada kondisi @ masalah laptop korang. Kalau aku tak taw, jangan salahkan aku sbb aku bukan budak yg ada sijil komputer. Base on experience only.

akU x cakap aku hebat bab komputer, tapi aku just nk share pe yang aku boleh tlg dalam bab komputer. Dan aku tahu ada yang lagi hebat dari aku dalam bidang komputer. Janganla perlekehkan diriku yang baru berjinak2 dengan bidang komputer. :)


Mohd Ikhwan a.k.a Dhom Nawhki
Twitter : PM Via Twitter
Email : PM via Gmail

Tiada ulasan: