Followers

26 Julai 2012

Peace. :)

Harini aku gadoh ayat dengan mamat mana tah.
bajet je lebih. budak2 lagi ni...


Per komen korang??

1 ulasan:

Siti Nurzihanum Halim berkata...

haha.kene betui la sgt diowang tu. biaq pi la kt depa tu, aku ex-dip bintulu, tak rasa, kelab kesper tu ada advantage kat student. time aku dulu la. compare dgn kelab lain , bapak kencang sial aktiviti kelab-kelab lain. kesper ini mcm kelab SS. syok sendiri la der. sal insan-insan yang komen ang kt fb tu, alah nak sensitif sangat lah . zero point la tuh.. dah org tya, cerita je la.. lagi keluar ayat carut marut, mcm tu ke caranye.