Followers

15 September 2012

SSK1000 / PEsta Futsal UPM

Haa... takde apa pun nak crita2 kali ni.
Cuma buat entri sbb ada assignment kena buat blog.



"Encik Awang, oooo Encik Awang.... markah bonus sikit, blog saya tak secantik blog2 orang lain. follower saya pun x sebanyak kawan2 yang da lama berblogger. tapi reader saya En tengok la sendiri. hahaha... Bonus sikit ya. Pliz..."

Ok Stop!

stakat tu je nak pujuk2 tutor ICT aku. haha... cam tak ikhlas je kan? ikhlas sebenarnya cuma tak reti nak tunjukkan. Pandai2 dia la nak bagi markah. Bukan kerja aku nak bg markah diri sendiri. kalau boleh bagi kat diri sendiri, dari 100 markah tu, kompom aku dapat 101. Mana datang 1 tu tak tau la.


tadi cakap takde menda nak crita. tetiba je tangan gatal g edit tajuk masuukan FUtsaL plak.

Apa itu futsal? Futsal itu main bola. Macam mana nak maen bola? Jangan tanya aku, sbb aku bukan kaki futsal. Yang aku tahu, camne nak edit movie, camne nak edit gambar, camne nak bypass uspot untuk tengok youtube. oops.... terlepas cakap lak. Hahaha... kautim sikit.. Jangan straight sangat boh... orang IT cakap, Internet Tanpa Youtube ibarat Berbaju Melayu tanpa berseluar melayu. Tak paham? aku reka2 je natang bendaalah pepatah tu. hahaha.

back to the topic, aku harini join Orthoptera Pinky. What!! Pinky? ini denggut (fakhrul atif) punya kerja la suka2 bg nama team "Orthoptera Pinky". Sejarah asal team futsal ni cuma sapa2 yang badan besar je  join. senang cakap cam aku la. ahli2 asal dalam kumpulan ni:

  • Along
  • Kuyaaq
  • Denggut
  • Lowjoba ( ni nama blok aku )
  • Gorenggi
  • Takpam
  • Iskandar
  • Makram

dimanagerkan oleh Bambra. tapi sebab perubahan last minit, tinggal brapa kerat je ahli asal dalam Orthoptera Pinky.


  • Along - Manager
  • Lowjoba - GK
  • Makram - Player
  • Iskandar - Player
  • Kuzai (Import dari Jemang D'FC) - Player
  • Alex (New Reg) - Player
  • Wan Naz (New Reg) - Player
  • Kuyaaq - Player


Dan Resultnya... Jeng Jeng Jeng

3 - 0 - Game dengan Senior DPT 03
3 - 3 - Game dengan pakcik pakcik mana tah.
3 - 1 - Game dengan Borneo ( group clarence/ardi)
3 - 1 - Game dengan staff UPM

amacam? mesti nampak 3 je bnyak kan. Maka dengan itu, aku punya target untuk semester ni dinaikkan kepada 3 Pointer. Huahahaha.....

errr... blur. taktaw na crita pa. takat ni ja kot. nnt aku cghita lain.


Tiada ulasan: