Followers

18 September 2012

The Tuesday of Selasa....


Arini cam biasa je la. Tido lewat, sbb? Main Travian. Bengang gila dengan mamat “SuperSmashBros” server UsX. Kill aku punya peneroka. T_T. 

Dah la tido lewat. Kul 4 pg. rasa macam pejam mata, pastu celik mata je Nampak Along. Hahaha. Pejam lagi, pastu celik Nampak Wancha. Argh!!! Aku mimpi ke. Slamat la pejam bukak mata tak nampak Neney ke, Aida ke, Pn Hawa Mahmood ke.. oops… tersilap letak nama lecturer aku lak. Hahaha.

Kelas kimia arini agak tak dipahami. Sbb aku ngantuk. So, pasang earphone, dengar lagu. Pejam mata. :D

“Ikhwan, report lab kamu dah hantar ke belum?”
“kejap lagi puan.”
“saya nak coklat yer”


Itu la Puan Hawa Mahmood. Lecturer chemistry aku. Gambar? Ada. Tapi aku tak upload. Xde sbb la aku nak ngejah bini orang. Haha. Pangkat Puan dah. Dia bnyak tolong aku. Tringat waktu skola menengah  dulu. Masuk waktu kimia je, aku orang 1st yg kena duduk luar sbb xde buku teks. Haha. Skrang, Alhamdulillah la. Pn Hawa Berjaya bg aku minat subjek kimia ni. Sbb dia comel? Tak. Sbb dia mengoda? Pun x. yg aku taw, sbb aku taknak ulang balik rekod kimia aku yg lama. Ha.. yang penting, group lab aku ( aku dgn along) bg Pn Hawa coklat forero rochre (camni kot eja.)

Habis je kelas kimia, baru aku prasan, wallet aku tak bawak. Argh.. kalut2 nak pegi kelas Pn Hawa punya pasal. Nak balik malas, maka berlepak la aku dengan neney + wati + zurin. Mula2 g amik slip exam dulu kat HEP. Pastu tolong2 diaorang buat blog. 

Stakat tu je la aku nk bgtaw. Takde yg lain da. Ngantok gila petang2 kat sini. Fuhh….

*repair hotplate, tapi GAGAL! Along tension. hahaha



Gratisan Musik

Tiada ulasan: