Followers

19 Ogos 2011

Waniey Tomey


Fuh... ngantuknya..

Ptg ni mood aku ok la sikit.. so boleh la nak story2 sikit.. apa yer aku nak story kali ni.. pasal Mek La dah.. Pasal Mek Ni pulak la.. Gapo dio? Mek Ni? Hehehe.. kawe nak kenalkan salah sore hak bnyak support kawe maso kawe duk IP ni.. nama dio Syazwani anak pakcik Syaaban ( atau nama lainnya Wani Tomey )..
Knapa dia ni penting? Sbb dia ni da macam adik aku.. prangai dia, cara dia sembang, almost same with my cutest sis.. Amna. Hehe (kalau kak baca ni, x payah nak bangga sangat k). 

X bnyak yang kawe leh share nga demo pasal adik ambo hak sore ni. Sbb ambo xbnyak nak royak..
Jom kita kenal kenal dengan si wani tomey ni dulu...

Nama di beri Syazwani Binti Syaaban.. berasal dari pengkalan chepa, Kelantan. Ore molek putih gebu. Tinggi sangat pun dop, pendek pun dop. Anje2 gitu...

Kalau dik wani baca hak ni, xse nak mara2 deh.. aritu royak suwuh kito wat entri pasal dia. :p
Hehe.. 

Birthday dia? 25 Julai 1992.. kira muda dari aku 2 tahun la. Sbb tu dia adik aku. Boleh kata dia ni minat landskap kot sbb dia masuk landskap kat IPTG,. Orang landskap mmg otak piaw.. 

X tahu da apa aku nak share dgn korang lagi ni.. aku share gambar dia dalam sekeping dua je la. Bnyak2 nnt x best lak



Amacam adik gua? ada macam muka gua? hahaha

Tiada ulasan: